Heel veel blije dingen in de laatste dagen van juni


Een verzameling van leuks en moois in de laatste week van juni. Een heel bakje vol versgeplukt fruit. Uit eigen tuin.


Deze zag ik toen ik op zoek was naar een cadeautje voor iemand, ik appte de foto naar Isa, die de slogan meer dan beaamt.


Een borrel ter ere van het eindexamen en de 18e verjaardag, op een helaas niet zo'n zonnige middag, maar wel op een hele feestelijke plek.


Suus was even in Nederland en ik had haar al veel te lang niet gezien. Ik reed naar Amsterdam voor een gezellige lunch. En een superlekkere, dat ook.


Gelukkig duurt het nu niet zo lang voor ik haar weer zie!


Dit vond ik altijd al zo'n mooi gebouw toen ik er nog vlak bij in de buurt woonde. Ik zo me eigenlijk eens in de geschiedenis ervan moeten verdiepen, zo'n bijna Noors huis aan de Amstelveense weg. Maar ook zonder die kennis geniet ik er enorm van.


Weer fluks aan het werk in de tuin. Het staat er niet zomaar zo stralend bij. Maar tuinwerk is misschien wel het leukste werk, zo leuk dat je het beter tuinspelen kunt noemen.




Ik haal buiten naar binnen.


En na een paar uurtjes snoeien is het extra genieten om te zitten met een wijntje en een heel leuk boek van iemand die ook zo van de natuur geniet.



Deze houdt 't gewoon bij standje chill.


Tadaaa, 100 dagen achter elkaar (sinds ik op wintersport een dagje miste, maar toen was ik ook al een paar weken aan de gang). Ik probeer mijn 'tree' geel te houden en herhaal zo steeds van alles. Maar ik ben op zoek naar wat leuks en nieuws om mijn Spaans verder te oefenen en te verbeteren. 


Weer eens een echte snelheidstraining, een ouderwetse 30-20-10. Dat was weer even inkomen!


Zomereten, kippendijen van de big green egg, met allerlei soorten salade en groente, het ziet er minder lekker uit dan dat het smaakte.


No comments:

Dit vinden anderen leuk nu